srijeda, 12. prosinca 2012.

Moj hobi

Moj hobi je sviranje sintisajzera.

 Sintisajzer (engl. Synthesizer) je muzički instrument koji sintetičkim putem proizvodi razne zvukove. Obično se sastoji od zvučnika i kontrolnog panela, najčešće klavijature. Sintisajzeri koji nemaju kontrolni panel se obično nazivaju synthmodul-ima.
Postoje dvije vrste sintisajzera:
  • Analogni sintisajzeri su prvenstveno sastavljeni od analognih komponenti kao što su tranzistori i diode.
  • Digitalni sintisajzeri uglavnom koriste mikroprocesore za proizvodnju i manipulaciju zvukova. Ovi sintisajzeri također mogu koristiti MIDI za komunikaciju sa drugim sintisajzerima, kompjuterima i ostalim komponentama
Sintisajzer učim svirati od trećeg razreda u glazbenoj školi. Ponekad je teško, ali kada se nauči jako je lagano i  zabavno.

Osim sviranja moj drugi hobi je ples.
Prije par godina sam išla na mažoretkinje, ali sam od toga odustala. Sada plešem u plesnoj grupi u školi.

Nema komentara:

Objavi komentar