četvrtak, 13. prosinca 2012.

Moj najdraži film

 BEETHOVEN

Režiser: Brian Levant

Glavni glumci: Charles Grodin (George Newton)
                      Bonnie Hunt (Alice Newton)
                      Dean Jones (dr. Varnick)
                      Nicholle Tom (Ryce)
                      Christopher Castile (Ted)
                      Sarah Rose Karr (Emily)

U filmu se radi o jednom psu bernardincu imenom Beethoven. Priča počinje u dućanu kučnih ljubimca gdje njega i druge pse ukradu lopovi. Beethoven uspije pobjeći iz kombija i ušulja se u kuću gdje živi obitelj Newton. Otac George ne želi odgovornost zbog toga jer pas radi nered po kući. Supruga Alice i djeca Emily, Ted i Ryce ga uspiju nagovoriti da pas ostane. Beethoven živi u kući, sve dok ne pokvari poslovnu večeru Georga i Alice. Tada ga George otjera na dvorište. Tamo ga zamjeti veterinar Herman koji izvodi smrtonosne pokuse na životinjama. Dođe kod obitelji Newton i kaže im da mora cjepiti psa. Umjesto da ga cjepi, veterinar se pretvara da ga pas napada. Tada tvrdi obitelji da je Beethoven opasan za ljude. George odvede psa u kliniku gdje ga veterinar želi ubiti. Kada se vrati kući, djeca objašnjavaju Georgu da veterinar laže. Tada cijela obitelj otiđe po Beethovena i tako mu u zadnji čas spase život.
To mi je najdraži film zato jer je smješan. Najsmješnije mi je kada po kući ostavlja svoje otiske i sve prevrne. Film govori o tome da se trebamo brinuti o životinjama. Gledala sam ga puno puta i vjerujem da bi se svidio svima koji vole zabavne obiteljske filmove.

1 komentar:

  1. Beethoven mi je super,smiješan i zabavan film! Gledala sam ga sto puta i još ću sto.

    OdgovoriIzbriši